Ένας από τους βασικότερους στόχους μας στο βρεφικό τμήμα, είναι η κάλυψη των βασικών και συναισθηματικών αναγκών των μωρών μας με αγάπη, ηρεμία & ενθάρρυνση, ώστε να ενισχύεται το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς του βρέφους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αναπτύσσεται μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε μας και τα μωράκια μας, ώστε να είναι ξεκούραστα και να νιώθουν χαρούμενα τις ώρες, που βρίσκονται στον χώρο μας.
Καθημερινά πραγματοποιούνται ειδικές δραστηριότητες κατάλληλες για τα βρέφη και τους δίνονται τα κατάλληλα ερεθίσματα, για να κατακτήσουν διάφορες δεξιότητες. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της επαφής τους με αντικείμενα και της καθημερινής τριβής με καταστάσεις, οι οποίες βοηθούν στην πνευματική και κινητική ανάπτυξη του βρέφους. Παράλληλα ενθαρρύνεται η συμμετοχή τους σε παιδαγωγικά παιχνίδια εκπαιδευτικού χαρακτήρα όπως κουκλοθέατρο, παραμύθια και τραγουδάκια.
Τα μωρά φεύγουν από εμάς χαρούμενα και πεντακάθαρα, καθώς πραγματοποιούνται και μπανάκια μέσα στα πλαίσια της φροντίδας του βρέφους.
Πρωταρχικό μέλημα μας είναι η ενίσχυση της σωματικής, κινητικής, γνωστικής, γλωσσικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών μας. Αποτελούμε μεταβατικό στάδιο ζωτικής σημασίας, ώστε το παιδί να κάνει την μετάβαση από τα βρεφικά στα προνηπιακά τμήματα.
Μέσω του καθημερινού εκπαιδευτικού προγράμματος, η μάθηση πραγματοποιείται με διασκεδαστικό τρόπο τροφοδοτώντας και αναπτύσσοντας τη φαντασία και την δημιουργικότητα.
Στο τμήμα 3 – 4 χρονών στοχεύουμε στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού (σωματική, συναισθηματική, κοινωνική, νοητική) σε ένα ικανοποιητικό βαθμό, ώστε να μπορεί, να ανταποκρίνεται.
Το πρόγραμμα της τάξης γίνεται μέσα σ’ ένα ασφαλές περιβάλλον, ζεστό και ήρεμο, χαρούμενο με υλικό και δραστηριότητες, που να προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών.
Ø Βάζουμε στόχους και τους επιτυγχάνουμε.
Ø Τα παιδιά συμμετέχουν σε θεματικές ενότητες που ερεθίζουν την περιέργεια τους και αναλαμβάνουν διάφορες πρωτοβουλίες.
Ø Δείχνουν ενδιαφέρον για αρίθμηση, χρώματα σχήματα.
Ø Ερεθίζουμε την φαντασία και τονώνουμε την μνήμη.
Ø Παίζουμε ομαδικά παιχνίδια.
Ø Αναπτύσσεται η γλωσσική τους ικανότητα.
Ø Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να εκφράζονται μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων π.χ. ζωγραφική, μουσική, χορό, κουκλοθέατρο.
Γίνεται το πρώτο βήμα με την γραφή και συνεχίζουμε με την προγραφή.
Κοινωνικοποίηση, συνεργασία με τους συμμαθητές.
Αυτονομία και ανεξαρτησία σε βασικά θέματα της καθημερινότητας – το κάθε παιδί καλλιεργεί την υπευθυνότητα του ώστε μέσα από αυτήν να αναδυθεί η αυτοπεποίθηση του.
Προ-μαθηματικά: Τα παιδιά ολοκληρώνοντας το προνήπιο έχουν μάθει να μετρούν και να αναγνωρίζουν αριθμούς μέχρι το 20.
Μαθαίνουν να καλλιεργούν τον χαρακτήρα τους ώστε να σέβονται τους γύρω τους και να αφουγκράζονται τα συναισθήματα και τις ανάγκες του άλλου.
Στο νηπιαγωγείο το παιδί μαθαίνει με συστηματικό τρόπο να σκέφτεται να μαθαίνει, να ασχολείται με γράμματα και αριθμούς, να διαβάζει, να εξερευνά, να εκφράζεται, να συνεργάζεται, να σέβεται, να μοιράζεται και να δημιουργεί.
Το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών βασίζεται στις αρχές της διαθεματικότητας και της βιωματικής μάθησης λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κάθε παιδιού. Τα νήπια εμπεδώνουν τη γνώση μέσα από σχέδια εργασίας (projects), τα οποία υλοποιούνται και μέσω διαδραστικού πίνακα, που συνδέουν 6 μαθησιακές περιοχές:
Στην Παιδική Φωλιά τα παιδιά τελειώνουν το νηπιαγωγείο έχοντας γίνει μια χαρούμενη και δυναμική ομάδα που αγαπάει τη μάθηση και το θεσμό του σχολείου.